Na koniec

A wiec niedlugo wracam do Polski… tyle dni mnie nie bylo, mam obawy, jak moj synek zareaguje na moj widok, serce mi bedzie krwawic jak bedzie plakal, jak nie bedzie chcial przy mnie zasnac, jak bedzie wolal do mojej mamy albo Alki na rece… nosilam go 9 miesiecy, mowilam do niego, kocham go nad zycie…a […]

Proby podjete

25 listopada odwiedzilam w Anglii Krystiana.Mozna sie zapytac po co?Mozna a nawet wypada… musielismy dojsc do ladu z tym wszystkim co sie nagromadzilo przez ostatni kilka miesiecy, musielismy pogadac na temat przyszlosci naszego dziecka, jego bezpieczenstwa, naszych uczuciach… Spedzilam kilka dni z Krystianem, zobaczylam choc w ulamku to, kim sie stal, ze sie zmienil, ze […]

Rezultaty

Rezultaty pobytu w Dublinie: – poznanie kilku fajnych ludzi plci obojga Marta, Alka, Jadzia,Linda,Krzysiek,Pawel,Feran, Aga,Gerald,Marcin,Ania – spotkanie kilku starych przyjaciol z Sebastianem na czele – kurcze to spotkanie na lotnisku bylo po prostu cuudowne! – poglebienie znajomosci jezykowej – nie tylko angielskiej ale i hiszpanskiej i irlandziej – zrozumienie jak to pieknie jest siedziec 3 […]